راهنمای گردشگری

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

اموزش شروع بورس

دوره اموزش شروع بورس

آشنایی و ورود و خرید و فروش ،آموزش سایت های مهم و لازم ، آموزش تحلیل بنیادی و بررسی صورت های مالی شرکت ها، قلق های شکار سهم ، اصول قدرتمند معامله گری ، هنر بینظیر تابلو خوانی

تحلیل تکنیکال شامل :

مقدمات و کندل شناسی خطوط روند و کانالیزه کردن پیوت ها و موینگ های اصلی فیبوناچی مقدماتی و پیشرفته الگوهای کلاسیک تحلیل شاخص بر اساس آموزش های ارائه شده این دوره برای چه کسانی مناسب است: ✔افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد بورس ندارند و تازه کار هستند ✔افرادی که وارد بازار شده اند ولی چون اصول بازار رو بلد نیستن مدام ضرر میکنند. ✔افرادی که دوست دارن یکبار درست و اصولی یاد بگیرن و با پشتیبانی یک ماهه از رشد های بورس سود بسازن.   شرایط برگزاری: بصورت غیر حضوری و از طریق فایل های ویدئویی کانال پشتیبانی در تلگرام مخصوص پشتیبانی سوالات توسط تیم پشتیبانی پاسخ داده میشوند. فیلم ها همیشه در دسترس شما خواهند بود
با دو مرحله پشتیبانی

پشتیبانی آنلاین یک ماهه آموزشی با امکان پرسش و پاسخ با کارشناسان تیم

پشتیبانی مرحله دوم تا پایان سال
وسایل لازم: ✔سررسید و خودکار 

فیلم دوره که همیشه در اختیارتون خواهد بود. 

مبلغ سرمایه گذاری: مطالب این دوره به این شکل در هیچ کتاب و رفرنسی ارائه نشده و با پشتیبانی فوق العاده یک ماهه، طبق نظر کارشناسان تیم ارزش واقعی این کلاس بیشتر از ۳ میلیون تومان ارزش گذاری شده است. اما تصمیم گرفتیم در راستای رشد اقتصادی همراهان تیم آموزشی علیرضا محرابی: شرکت غیر حضوری: فقط 2,100,000  هزار تومان تهیه کنید .   اختلاف طبقاتی افراد به خاطر اختلاف در دانش مالی اون هاست ! همین الان تصمیم مهم خودت رو محکم بگیر و با قدرت شروع کن

پس از ثبت نام طی ده روز از طریق دریافت پیامک وارد کانال پشتیبانی خواهید شد و نیاز نیست اقدام خاصی انجام دهید.

۱۹ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور تایلند تور تایلند ارزان

تاریخچه سهام ها در بورس اوراق بهادار

تاریخچه سهام شاراک:

شرکت صنایع بهداشتی ساینا در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۸۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ در فرابورس سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد

تاریخچه سهام شساخت:

شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۶۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. موضوع اصلی فعالیت شرکت عبارت است از انجام و ارائه خدمات به صورت پیمانکاری عمومی و مدیریت پیمان و انجام تمامی فعالیت‌های مهندسی و طراحی و اجرای مربوط به پروژه‌های صنایع نفت و صنایع دیگر از قبیل صنایع پتروشیمی و انرژی و فولاد و معدن و تغذیه و سایر موارد مهندسی و صنعتی می باشد. 

تاریخچه سهام بکهنوج:

شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج در تاریخ ۱۳۸۶ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهر تهران به ثبت رسیده است. نوع شرکت مورخ 1394/9/1 به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 1394/11/26 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است. این شرکت هم اکنون مالک نیروگاه ۷۵ مگاواتی گازی کهنوج و نیروگاه سیکل ترکیبی شوباد می‌باشد. فاز اول نیروگاه شوباد شامل یک بلوک سیکل ترکیبی (دو واحد گازی و یک واحد بخار) به ظرفیت اسمی ۴۸۴ مگاوات در تاریخ ۱۳۹۵ به بهره برداری رسیده است.

تاریخچه سهام شپدیس:

در سال ۱۳۴۴ شرکت سهامی پتروشیمی آبادان با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت آمریکایی بی-اف- گودریچ با هدف تولید محصولات pvc و تولید سود سوزآور تاسیس گردید.شرکت در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۴۵ به صورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید در سال ۱۳۵۸ شرکت ملی صنایع پتروشیمی مالکیت کلیه سهام شرکت را به عهده گرفت.

تاریخچه سهام کتوکا:

ساخت و تولید کلیه محصولات و فرآورده های نسوز، تعمیر و نگهداری انواع نسوزها، انجام خدمات مکانیکی، برق، تاسیساتی مشاوره، مطالعه و تهیه طرح نظارت و انجام پیمانکاری کلیه امور مربوط به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات و واردات کلیه ادوات و تجهیزات، ماشین آلات تولیدی و مواد اولیه 

تاریخچه سهام خزر:

شرکت فنر سازی زر در تاریخ مرداد 1343 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است. شرکت با ظرفیت اولیه تولید مقدار 1000 تن انواع فنر تخت شروع به کار کرده است. محصولات شرکت در ابتدای امر جهت تامین نیاز بازار قطعات یدکی تولید می گردید و به مرور با توجه به افزایش نیاز بازار و دریافت سفارش از کارخانجات تولید کننده خودرو ، ظرفیت تولید شرکت افزایش یافت تا آنجایی که ظرفیت تولید سالانه شرکت به مقدار 12000 تن اصلاح شد. ظرفیت تولید سالیانه کنونی شرکت در یک شیفت کاری معادل 5500 تن می باشد.

تاریخچه سهام شلعاب:

شرکت لعابیران در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۶۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۶۹ مرکز اصلی شرکت از تهران به زرقان فارس انتقال یافت و در اداره ثبت شرکتهای شیراز به ثبت رسید.در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۷۳ به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۷۴ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد. بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۳۰ مهر ۱۳۷۶ مرکز اصلی شرکت از زرقان به تهران انتقال یافته و در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

تاریخچه سهام جم:

شرکت پتروشیمی جم به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، در ابتدا به عنوان یکی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردید سپس در تاریخ شهریور ۱۳۷۹ پتروشیمی به منظور بهره‌برداری از میدان گازی پارس جنوبی تحت عنوان شرکت پتروشیمی جم به ثبت رسید و بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۸۷ شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و این شرکت در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۰ در فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تهران درج گردید.

تاریخچه سهام سایرا

تاریخچه سهام سیستم

شرکت در سال 1368 تاسیس شده است. شرکت همکاران سیستم، با بیش از ۳۰ سال تجربه در عرضه راهکارهای نرم افزاری به کسب وکارهای ایرانی، بیش از 63000 مشتری در بخشهای مختلف بازار (کسب وکارهای بزرگ، متوسط ،کوچک و سازمانهای دولتی و اصناف)، از ابتدا نقش خود را کمک به بنگاههای اقتصادی برای مدیریت خردمندانهتر و توسعه سریعتر آنها تعریف کرده است و کماکان این هدف را دنبال میکند. اصلی ترین فعالیت شرکت به شرح زیر است:

تاریخچه سهام کورز:

رزیران در سال ۱۳۶۱ تاسیس و از سال ۱۳۷۳ به عرضه محصولات خود را تحت لیسانس و با مشارکت شرکت fix بین‌المللی آغاز نموده است کارخانه وزیران واقع در شهرستان قزوین دارای پیشرفته ترین تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی صنایع قیر و پلیمر می باشد واحد توسعه و تحقیق در سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی پروانه تاسیس خود را از وزارت صنایع و معادن دریافت نمود محصولاتی که توسط فنیکس ارائه شده جهت انطباق با استانداردهای ملی و سازگاری با شرایط اقلیمی ایران و بازارهای صادراتی فعالیت می نماید.

تاریخچه سهام کطبس:

شرکت در اواخر سال ۱۳۷۶ تاسیس شد و در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۷۷ به شرکت تکادو واگذار شد. موضوع فعالیت شرکت عبارت از تهیه طرح ها و عملیات اکتشاف و استخراج و تغلیظ و فرآوری مواد معدنی استخراج و تغلیظ و فرآوری و آرایش مواد معدنی و اخذ و انجام عملیات پیمانکاری و انجام خدمات مشاوره ای در این زمینه و همچنین سرمایه گذاری جهت اکتشاف و بهره‌برداری معادن و فرآوری مواد می باشد.

تاریخچه سهام آسیاتک:

شرکت سهامی عام انتقال داده‌های آسیاتک به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در تاریخ 1382/11/20 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و شروع به بهره برداری نمود. در تاریخ 1396/6/20 نوع حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است. 

تاریخچه سهام پارس:

به منظور استفاده بهینه از حجم گاز حاصل از فازهای اول تا سوم میدان گازی پارس جنوبی طرح الفین نهم به عنوان یکی از طرح‌های مصوب برنامه پنج ساله سوم توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی مورد تایید قرار گرفت و شرکت پتروشیمی پارس به عنوان مجری طرح مذکور در بهمن ماه ۱۳۷۷ تاسیس گردید.شرکت به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۸۵ محل شرکت به استان بوشهر ،بندر عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی پارس انتقال یافت و در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ در اداره ثبت اسناد و املاک کنگان به ثبت رسید.

تاریخچه سهام ونچر:

صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت در تاریخ 28/4/1389 دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨٤، فعالیت خود را آغاز کرد. این صندوق با شماره 10789 نزد سبا به ثبت رسیده است. عملکرد این صندوق بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است. فعالیت این صندوق تحت نظارت سبا انجام شده و متولی صندوق نیز به طور مستمر فعالیت آن را زیر نظر دارد. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتاً شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می گیرد. سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری دریافت می کنند. صدور واحد سرمایه گذاری و ابطال آنها بر اساس ارزش خالص دارایی های روز بعداز ارایه درخواست صورت می گیرد. ضامن صندوق پرداخت وجوه سرمایه گذران حداکثر ٧ روز پس از ارایه درخواست ابطال را ضمانت کرده است.

تاریخچه سهام غگز:

شرکت گز سکه در استان اصفهان واقع شده است که در تاریخ 23/11/1364 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در اصفهان به ثبت رسیده و شروع به بهره برداری نموده است. در شهریور ماه 1395 مراحل پذیرش شرکت در فرابورس قطعی و در دی ماه 1395 نماد معاملاتی شرکت به عنوان غگز در تابلو درج و معانلات انجام شده و در تاریخ 27/7/1395 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده است.

ماهیت سهام اتکای

شرکت بر اساس موافقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و پروانه فعالیت شرکت برای انجام عملیات بیمه اتکایی در کلیه رشته های بیمه ای نیز در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و اولین قرارداد اتکایی قبولی شرکت در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ منعقد شد و سهام شرکت اولین بار در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ در بازار پایه توافقی معامله شد و شرکت از تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۳ در بازار فرابورس پذیرفته شد و معاملات سهام شرکت از تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۳۹۳ در بازار اول فرابورس انجام شد.

تاریخچه سهام سپاس:

صندوق صندوق سرمایه‌گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم در تاریخ 12/12/1393 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨٤، فعالیت خود را آغاز کرد. این صندوق با شماره 11367 نزد سبا به ثبت رسیده است. عملکرد این صندوق بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است. فعالیت این صندوق تحت نظارت سبا انجام شده و متولی صندوق نیز به طور مستمر فعالیت آن را زیر نظر دارد. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتاً شامل اوراق با درآمد ثابت می شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت میگیرد. مدیر صندوق شرکت تامین سرمایه تمدن بوده که نقش بازارگردانی صندوق را نیز بر عهده دارد.صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود.

تاریخچه سهام صنوین:

صندوق سرمایه گذاری سپهر اندیشه نوین در تاریخ 5/4/1390 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨٤ ، فعالیت خود را آغاز کرد. این صندوق با شماره 11196 نزد سبا به ثبت رسیده است. عملکرد این صندوق بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است. فعالیت این صندوق تحت نظارت سبا انجام شده و متولی صندوق نیز به طور مستمر فعالیت آن را زیر نظر دارد. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتاً شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می گیرد. سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری دریافت می کنند. صدور واحد سرمایه گذاری و ابطال آنها بر اساس ارزش خالص دارایی های روز بعد از ارایه درخواست صورت می گیرد. مدیر صندوق شرکت تامین سرمایه نوین و بازارگردانی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه سپهر می باشد.صندوق سرمایه گذاری سپهر اندیشه نوین فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز نمود.

 

تاریخچه سهام آرمان:

شرکت بیمه آرمان (سهامی عام) به موجب قانون تشکیل شرکت‌های بیمه خصوصی و با کسب مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، درتاریخ 7 دیماه سال 1390 با سرمایه 600,000 میلیون ریالی منقسم به 600 میلیون سهم 1000 ریالی عادی با نام، که تمام آن در بدو تاسیس پرداخت شده است، در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری، به ثبت رسید و پروانه فعالیتهای بیمه‌گری در انواع رشته‌های بیمه‌ای را مورخ 1390/11/18 از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود و از آن تاریخ با تکیه بر توان کارشناسی خود، صدور انواع بیمه نامه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت را آغاز نمود.

 

تاریخچه سهام سلار:

شرکت سیمان لارستان در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۶۹ در اداره ثبت اسناد و املاک لارستان به ثبت رسید و در اوایل آبان ماه ۱۳۸۵ رسماً افتتاح و تولید خود را آغاز نمود. شرکت در تاریخ ۲۲ دیماه ۱۳۹۰ در فهرست شرکت های ثبت شده نزد بورس درج گردید.

تاریخچه سهام وبرق:

موضوع فعالیت: سرمایه گذاری در سهام ، سهم الشرکه ، واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها یا سایر اوراق بهادار سرمایه گذاری در مسکوکات ، فلزات گرانبها ، گواهی سپرده بانکی و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانکها برنامه های آینده شرکت:

تاریخچه سهام شگویا:

در سال ۱۳۷۷ با تصویب هیئت مدیره محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی ،شرکت پتروشیمی شهید تندگویان جهت اجرای طرح های تولید اسید ترفتالیک خالص و پلی اتیلن ترفتالات تاسیس گردید و در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ در فرابورس پذیرفته شد.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در سال ۱۳۷۷ جهت اجرای طرح تولید اسید ترفتالیک و پلی اتیلن ترفتالات تاسیس گردید. موضوع فعالیت اصلی شرکت عبارت از احداث و راه اندازی و بهره برداری کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش و صدور محصولات پتروشیمی و پتروشیمیایی و مشتقات آن می‌باشد.

تاریخچه سهام شلرد:

شرکت پتروشیمی لردگان در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهرکرد واقع در استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید و در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ در بازار فرا بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۹۰ نام شرکت از پتروشیمی لردگان به کود شیمیایی اوره لردگان تغییر یافت.

تاریخچه سهام ثپردیس

فعالیت اصلی شرکت طراحی، ارائه خدمات مشاوره ای و فنی مهندسی و اجرای پروژه های انبوه سازی مسکن و ساختمان می باشد. طراحی و ارائه خدمات مشاوره ای، پژوهشی، فنی و مهندسی در بخش عمران و شهرسازی اعم از ساختمانهای مسکونی و تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی، خدماتی؛ تهیه زمین جهت ایجاد واحدهای ساختمانی از قبیل احداث شهر، شهرک و هر نوع ابنیه در زمینه های فوق الذکر، همچنین تهیه، تولید، توزیع، خرید و فروش و صادرات و واردات کلیه ماشین آلات و تجهیزات و قطعات و مصالح ساختمانی و ... از فعالیتهای جانبی شرکت می باشد . با توجه به سیاستهای شرکت و مطالعات و برنامه ریزی های گسترده صورت پذیرفته در سالیان اخیر، حوزه فعالیت های شرکت علاوه بر استان تهران، در استانهای سمنان و مازندران و خراسان نیز توسعه یافته است.

تاریخچه سهام قرن

شرکت پدیده شیمی قرن (سهام قرن) در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۸۹ به صورت شرکت سهامی عام در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در همین تاریخ مورد بهره برداری قرار گرفت. این شرکت در حال حاضر از واحد های فرعی شرکت پدیده شیمی پایدار می باشد. واحد اصلی شرکت گروه صنعتی گلرنگ میباشد.

تاریخچه سهام جهرم

شرکت پتروشیمی جهرم به صورت شرکت سهامی عام در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ به موجب مصوبه هیئت وزیران  تاسیس گردید و در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۸۸ اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری شیراز به ثبت رسید.

 

 

۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور تایلند تور تایلند ارزان